I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 15, 2012

permainan

aku...menjadi was2...apakah permainan yang sedang kau mainkn
kau tetap cm ari tu..tp kau mahukan aku..
kau mohon maaf dari aku..tp perangai kau tetap same..
syang kau tetap same pada lelaki tu
rindu kau..amik berat kau..
aku ni ape dmata kau??

kau syang die n aku..
kau xnk lpskn die n aku..
hbs tu kau nk yang mne stu??
kau xleh plih dua2..
sb kasih syang tu boleh diberi hnya untuk sorg..
kalau kau syang lki tu...ktakn kau tidak mmrlukan aku..
jika kau syang aku...ktakan kau tidak memerlukan llaki tu.
kptusan semua pada kau.
sb slpas ini...kau sudh tiada di pulau pinang
mgkin kau akn mnyambung digree di JOHOR
dan ngeri asal lelaki itu JOHOR.
syang kau akan lebih kuat padany jika lelaki tu pn mnyambung
pljran di JOHOR.

naluri aku kuat mngatakn..yang kau akan pergi kpdanya
dan aku hnya untuk mngisi kekosongan kau bila tiada teman disisi kau buat seketika
bila kau mmpunyai teman...aku langsung dilupekan.begitulah seterusnya.

No comments:

Post a Comment